1/03/2015

Pierwszy post!

Hej!






Nazywam się Angelika. Chodzę do I klasy gimnazjum. Moją pasją to moda, fotografowanie oraz od niedawna interesuję się blogowaniem. Zazwyczaj spędzam czas w gronie przyjaciół.
Przygodę z blogowaniem zaczynam po raz drugi. Jednak poprzedni blog nie był zbyt udany (mam wielką nadzieję, że z tym będzie inaczej!). Skończyłam z nim, ponieważ nikt tam nie zaglądał. Lecz postanowiłam wrócić do blogowanie z nowym zapasem pozytywnej energii.
Blogowaniem interesowałam się już od drugiej klasy szkoły podstawowej. Miałam wtedy wiele blogów, na których pisałam różne pierdoły (xD), takie jak, np.: jaki jest mój ulubiony serial, kto wchodzi w skład mojej rodziny itp.
To może teraz coś o mnie? ;)
Każdą wolną chwile staram się spędzać z przyjaciółmi, ale gdy nie mam możliwości wyjść z domu wolny czas wypełniam drobnymi porządkami, czytaniem książki (rzadko), zabawą z psem lub czatowaniem na Internecie. Przy każdej czynności oczywiście słucham muzyki :D

No i to tyle co chciałam wam przedstawić w tym poście ;) Mam nadzieję, że nie odstraszam (xd) i jeszcze kiedyś tu wrócisz! :D 
Miłego dnia!! ♥♥ ~~~~ Nuta na dziś: KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, ogromnie mnie motywują! :)