1/16/2015

Niedługo wolne !

Hej, hej!
Nareszcie! Niedługo wolne. Dokładnie u mnie ferie zaczynają się się od 2 lutego. Mimo, że to dwa tygodnie dzielą mnie od wolnego to i tak nie mogę się już doczekać.! Niestety minusem jest brak śniegu :( 
Na ferie jeszcze nie mam 100% planów. :/ Wiem, że na pewno jadę na zimowiska w Bieszczady. *o* Kocham to miejsce i naprawdę polecam. :) Będę tam tylko 4 dni. Bardzo krótko jak dla mnie :(

Ten obecny tydzień był naprawdę zakręcony... Cały czas jakieś sprawdziany, kartkówki i poprawy! :( Większość już zaliczyłam więc to jest plus! Ale od poniedziałku zaczynamy na nowo.... Może nauczyciele nam odpuszczą? :D OBY !

A wam jak mijają ostatnie tygodnie przed feriami? A może już macie? 
Swoje blogi możecie podawać w komentarzach na pewno wpadnę !! ;) 
Nuuuuta na dziś! ~~~~KLIK  <333

6 komentarzy:

  1. My ferie dopiero mamy 16 lutego :( Fajna notka , My nowe półrocze dopiero od 2 lutego mamy:D Wpadnij do mnie :D Zapraszam na nowy post http://sniegg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam wtedy ferie. ale moje plany to nauka :D

    30STM ♥

    oluteekprzedstawia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam chyba od 14 lutego lub 16 lutego i czekam z niecierpliwością! <3

    http://patusia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych Ci ferii zycze jak sie zaczną:)
    lucyandneymar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny gif, chwytliwa nazwa! Życzę powodzenia i samych blogowych sukcesów, będę wpadać i czytać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, ogromnie mnie motywują! :)